TeamViewer oid op Windows XP (Computertechniek)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-06-2026, 20:30 (1 uur en 14 minuten geleden) @ Ad Zijlmans

Naast RealVNC zal UltraVNC ook een goede keus zijn. Kan ook best dat ze met elkaar kunnen praten.

Vroeger gebruikten wij altijd SSH tunnels om VNC verbindingen veilig overheen te routeren. Dan heb je geen VPN nodig, alleen maar Putty. Dat heb je vaak toch al als je in een Windowsomgeving verbinding maakt met Linux computers of zelfs apparaten met een seriële poort.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum