Was een groot merk ! (Algemeen)

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 23-06-2026, 17:35 (2 uur en 59 minuten geleden)

Was een groot merk !
Oke, in o.a. cassette decks.
Toch leuk om dit te bekijken.
https://www.youtube.com/watch?v=WcV1SZOI80w&t=8s

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum