Was een groot merk ! (Algemeen)

door soundman2 ⌂ @, Wouw, 23-06-2026, 21:42 (1 uur en 21 minuten geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door soundman2, 23-06-2026, 21:43

Nakamichi is inderdaad een boeiend merk, maar kijk uit. Op het eerste gezicht zijn zowel het script als de beelden AI gegeneerd, dus er kunnen aanzienlijke fouten inzitten.

Gegenereerd ;-)


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum