Was een groot merk ! (Algemeen)
Nakamichi is inderdaad een boeiend merk, maar kijk uit. Op het eerste gezicht zijn zowel het script als de beelden AI gegeneerd, dus er kunnen aanzienlijke fouten inzitten.
Gegenereerd 
Complete draad:
- Was een groot merk ! -
A. Ouwehand,
23-06-2026, 17:35
- Was een groot merk ! -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:27
- Was een groot merk ! - soundman2, 23-06-2026, 21:42
- Was een groot merk ! - BenM, 23-06-2026, 21:50
- Was een groot merk ! -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:27