Was een groot merk ! (Algemeen)
Bedankt voor het delen, Tony.
Ik ben nog steeds zeer content met m'n Nakamichi Dragon. Een geweldige cassette recorder en speler. Eerder dit jaar heb ik 't apparaat bij Tom van der Hoff laten nakijken en afregelen. Een genot om te luisteren naar de ervaringen van Tom, die niet meer de jongste is, maar nog steeds een zeer enthousiaste en gedreven Nakamichi expert is.
--
Met vriendelijke groeten,
Ben
Complete draad:
- Was een groot merk ! -
A. Ouwehand,
23-06-2026, 17:35
- Was een groot merk ! -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:27
- Was een groot merk ! -
soundman2,
23-06-2026, 21:42
- Was een groot merk ! - Maarten Bakker, 23-06-2026, 23:30
- Was een groot merk ! -
soundman2,
23-06-2026, 21:42
- Was een groot merk ! -
BenM,
23-06-2026, 21:50
- Was een groot merk ! - ruudam, 23-06-2026, 23:17
- Was een groot merk ! -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:27