Was een groot merk ! (Algemeen)

door BenM ⌂ @, Bunschoten, 23-06-2026, 21:50 (2 uur en 13 minuten geleden) @ A. Ouwehand

Bedankt voor het delen, Tony.

Ik ben nog steeds zeer content met m'n Nakamichi Dragon. Een geweldige cassette recorder en speler. Eerder dit jaar heb ik 't apparaat bij Tom van der Hoff laten nakijken en afregelen. Een genot om te luisteren naar de ervaringen van Tom, die niet meer de jongste is, maar nog steeds een zeer enthousiaste en gedreven Nakamichi expert is.

--
Met vriendelijke groeten,
Ben


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum