Was een groot merk ! (Algemeen)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-06-2026, 20:27 (1 uur en 17 minuten geleden) @ A. Ouwehand

Nakamichi is inderdaad een boeiend merk, maar kijk uit. Op het eerste gezicht zijn zowel het script als de beelden AI gegeneerd, dus er kunnen aanzienlijke fouten inzitten.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum