philips pm3200 hulp gevraagd (Toestel of techniek)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 23-06-2026, 22:04 (23 uur en 13 minuten geleden) @ maarten1

Belangrijk , je hebt de -X versie, is tbv TV reparatie.

Zet de Triggerschakelaars allemaal boven in, dus 3e rechts trigger op INTERN.
Extern , midden verwacht scoop een trigger op de X-Input geheel links onder aan.

Alleen een stip, loopt horizontaal dus niet, is of trigger fout.

Begin met die schakelaars even heen en weer halen flink(als ding UIT staat)
Anders reinigen van de schakelaars.

Is een heel fijn scoopje, gebruik hem zelf ook veel.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum