Philips pm3200 hulp gevraagd (Toestel of techniek)

door maarten1 @, 24-06-2026, 18:38 (2 uur en 39 minuten geleden) @ loek

hoi...

vlek kan ik inderdaad links rechts bewegen of laten lopen van links naar rechts,niet boven naar beneden,blijf hangen boven in...helderheid en focus werkt wel,....

ik heb intussen toch even gespiekt ,en de voedingswaarden gegeven in het schema kloppen idd niet helemaal,

of te hoog en te laag....

dus eerst de voeding nalopen....

m.v.g. maarten


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum