Partities weg… (Computertechniek)

door Piet Blaas ⌂ @, Arnhem, 28-03-2010, 15:57 (5146 dagen geleden) @ Paul Brouwer

Hallo Paul,

Onder welk OS heb jij die partitie-wijzigenen aangebracht?
Acrodis moet namelijk na het aanbrengen van de wijzigingen rebooten om de wijzigingen door te voeren.
Ik weet niet of dat gedaan wordt als jij b.v. via de OS-selector in een ander OS opstart.

De wijzigingen zijn aangebracht met XP (via Acronis). En inderdaad is er een reboot geweest. Daarna werkte alles prima.

Aangezien jij wel aangeeft dat het in eerste instantie wel gewerkt heeft, vrees ik het ergste voor de data die jij op die nieuwe partitie gezet hebt.

Ja, ik ben er ook niet gerust op dat de data nog terug te halen is. Ik vind het wel merkwaardig dat alle recover programmaatjes die ik tot nog toe heb geprobeerd geen enkele oplossing bieden.
Ik heb de vraag ook uitstaan bij Western Digital, daar kreeg ik vrijdag ook al een antwoord: "Bedankt voor uw bericht naar Western Digital service and Support. Bedoelt u 30 Mb of 30 Gb?" :slp
Dat schiet dus ook niet echt op... ;-)
Wie weet komen ze nog met een oplossing. Zo niet, dan ga ik die schijf maar eens proberen te repartioneren en de back-ups terugplaatsen. En angstvallig in de gaten houden of die blijft werken...
En vaker back-uppen...

Groeten,

Piet.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum