iemand een idee hoe veel soorten K12 chassis er zijn (Toestel of techniek)

door Bjorn Kusters @, 09-11-2010, 19:54 (4925 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Hallo

Ach het heeft tijd.
Zonder servicedoc ben ik nergens , en dan nog zal ik vaak op jullie aangewezen zijn.
Maarja dat zie ik tegen die tijd wel.

Hoe bedoel je eigenlijk netscheiding? zoals je bij een buizentv met een scheidingstrafo doet?
Het netsnoer loopt naar een printje van waaruit hij opsplits naar een netsnoer voor de VCC.
Het andere snoer loopt naar een dikke trafo in het onderste gedeelte van het meubel.
Van daaruit lopen diverse kabels naar diverse punten in het tv gedeelte.
Ik neem dus aan dat die trafo gescheiden wikkelingen heeft , als je dat teminste met netscheiding bedoeld in dit geval

In middels zijn alle steekprinten op het chassis en printplaten die in de kast gemonteerd zitten verwijderd.
Dit om alle soldeerverbindingen na te lopen en dan kon ik ook meteen kijken of daar ook iets vreemd aan de hand is met de connectoren(stekkers op verkeerde plaatsen)
Dit was dus niet het geval wel heb ik alles nog een keer duidelijk gemerkt zodat ik de kabelboom later makkelijker terug kan monteren.

Dus het probleem met de connectoren op de verkeerde plaatsen en losse connectoren beperkt zich tot het chassis en 2 printen die er bij hangen.
Dus daar klopt ergens duidelijk iets niet.

Maar goed verder blijft het afwachten tot ik de doc heb , dan zal het e.e.a. wel duidelijk worden.

Gr Bjorn

Gr Bjorn


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum