A6X38AT speelt, opstelling (Algemeen)

door PE1PJA @, Omgeving Venlo, 08-04-2022, 20:45 (742 dagen geleden) @ Gerard in Zeist

Voor de geschiedschrijving van het toestel ben ik erg benieuwd naar de jaartallen, met namen van het bouwen van de kast. Het kopen op MP zal niet al te lang daarvoor hebben plaatsgevonden? Had je dat metalen rek er ook bij, of heeft de verkoper daarover alleen verteld?

Het metalen rek zat er bij, maar een datum dan wel bouwjaar weet ik echt niet meer >10 jaar gelden denk ik.


Ik wil je complimenteren met je timmerkunst, want deze kast ziet er echt heel mooi uit! Het is dat wij de plaatjes van de “echte” tuner kennen, anders zou iemand het gewoon geloven dat dit de originele kast was.

Dank je, maar ik ben echt geen houtbewerker, maar 4 plankjes lukt nog wel.

Zoals we van Philips een beetje gewend zijn, is het weer een echte omroepdoos geworden, leuk product om mee naar sterke lokale zenders te luisteren, en voor dit toestel ook verwegge kortegolfzenders. Voor utility op de KG of DXen is het toch weer een minder geschikte ontvanger. Fijnregeling bestond toch in 1963 ook al…. En waarom niet even een draaibaar ferroceptortje erin gebouwd…. Dat voorkeuze pas later kwam, daar heb ik begrip voor, de Hurricane de Luxe uit 1971 had dat bv wel. Kortom een fantastisch ding voor in de huiskamer, maar in je shack ga je dit niet neerzetten.

Nee idd. daar hebben we andere apparatuur voor, maar het is idd een echte omroepdoos en tja allerlei features wel of niet is vlgs mij marketing.

--
jschator(apestaartje)home.nl


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum