Windows XP (Computertechniek)

door snameroc @, Etten Leur, 18-12-2013, 22:31 (3800 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door snameroc, 18-12-2013, 22:38

Bij windows 7 hoef je voor de snelheid weinig aan schijf onderhoud te doen dat gaat gewoon zonder tussenkomst vanzelf.
Ik heb laatst bij een van mijn kinderen chrome explorer 10 en de laatste versie van Firefox vergeleken dat maakt allemaal niet zoveel op xp of win 7 als alles bij is.
Als je een xp cd zonder servicepak hebt wordt het al best een opgaaf om een schone installatie uit te voeren zonder een virus te pakken te hebben voor je er een virusscanner op hebt staan. dan ben je bijna verplicht om de drivers met een andere pc te downloaden en met een usb stick over te zetten.

Maar goed in mijn ogen pest je je zelf als je nu nog met een xp pc het internet opgaat. Je koopt voor minder dan 100 euro een door het bedrijfs leven afgedankte pc met win7 die vele malen meer voldoening geeft.

Als het echt gratis moet is natuurlijk ubuntu een leuk en goed alternatief hoewel dat best al wat eisen aan de hardware begint te stellen maar drivers is bijna nooit een probleem.

Maar goed ieder zijn meug

Johan


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum