Jubileum geruisloos voorbij gegaan... (Computertechniek)

door Piet Blaas ⌂ @, Arnhem, 26-08-2010, 20:34 (4994 dagen geleden) @ Kees van Dijke

Ondanks dat Windows 95 in Augustus 1995 uitkwam, had ik in Maart 95 al de beta versie te pakken die het al prima deed.

Ik had rond die tijd een Duitse betaversie. Die werkte ook wel goed, maar ja, Duits... Ik had toen een tape streamer en ik had voordat ik de Duitse W95 beta installeerde een back-up gemaakt van mijn hele systeem. Dat duurde wel een hele nacht... :-P
Om de officiële Windows 95 te kunnen installeren moest ik eerst Windows 3.11 weer terugzetten. Duurde ook weer een hele nacht. En daarna kon ik de upgrade installeren.

Later omdat ik een BBS runde werd dit OS/2 2.1 omdat deze in staat was meerdere DOS-boxen te runnen.

Ja, jouw BBS kan ik me nog goed herinneren. Goh, draaide dat op OS/2? Nooit geweten. Dat was de tijd dat ik pas besmet was geraakt door het radiovirus. Ik heb toen vaak jouw BBS geraadpleegd om schema's te achterhalen. Jouw BBS was een unieke bron om documentatie te achterhalen! :-)

Groeten,

Piet.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum