MODBREAK (was Condensator in voeding) (Toestel of techniek)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 17-12-2023, 20:32 (140 dagen geleden) @ hanswal
Gewijzigd door Forumbeheer, 17-12-2023, 20:45

Ik had er even een beetje schuin overheengelezen, ben niet gewend dat ik hier zo vaak moet modereren als de afgelopen tijd... dus goed dat je het aankaart!

Politiek, inclusief identiteitspolitiek, die niet onmiddelijk met elektronica te maken heeft hoort inderdaad in het koffiehoekje. Door de gemengde inhoud is dat hier wat lastig op te splitsen, maar wel even de hint richting Maurice.

Dus prima om 'right to repair' aan te halen binnen een elektronica-onderwerp, maar doorbomen of links, rechts, 'woke' danwel 'based' danwel afzien van zulke concepten nou het best is voor 'right to repair', is geen onmiddelijk elektronicagerelateerd onderwerp hoewel het interessant kan zijn.

Met de reacties van MarcelvdG, van jou en nu deze moderatie is het wat mij betreft afgedaan. Nieuwe reageerders gelieve alleen op de technische punten van Maurice' bericht in te gaan.

Maurice gelieve een eventuele verdere discussie over politiek in het koffiehoekje te voeren


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum