Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... (Algemeen)
Hoi,
Ook leuk te zien, de K-9, een beetje anders achterpaneel en de bediening ook.
https://nzvintagetvradio.blogspot.com/2012/03/blog-post.html
Groeten,
Adelbert![]()
Complete draad:
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Adelbert,
23-06-2026, 08:30
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... - Maarten Bakker, 23-06-2026, 20:35