Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... (Algemeen)

door Adelbert @, Duitsland, 23-06-2026, 08:30 (12 uur en 8 minuten geleden)

Hoi,
Ook leuk te zien, de K-9, een beetje anders achterpaneel en de bediening ook.;-)
https://nzvintagetvradio.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

Groeten,
Adelbert:)


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum