Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... (Algemeen)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 23-06-2026, 22:17 (1 uur en 54 minuten geleden) @ Maarten Bakker

Weet het niet hoor Maarten.

Lijk me T182 in ander jasje

[image]
[image]

Hier nog even de bewuste voeding K9 Nieuw Zeeland versie
[image]


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum