Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... (Algemeen)
Weet het niet hoor Maarten.
Lijk me T182 in ander jasje
![[image]](images/uploaded/202606232013566a3ae904712c2.jpg)
![[image]](images/uploaded/202606232014116a3ae91301a4f.jpg)
Hier nog even de bewuste voeding K9 Nieuw Zeeland versie
![[image]](images/uploaded/202606232017076a3ae9c3b2f19.jpg)
Complete draad:
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Adelbert,
23-06-2026, 08:30
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:35
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Maurice,
23-06-2026, 22:17
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... - Maarten Bakker, 23-06-2026, 23:33
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Maurice,
23-06-2026, 22:17
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Maurice,
23-06-2026, 20:44
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... - soundman2, 23-06-2026, 21:39
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:35