Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... (Algemeen)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 23-06-2026, 20:44 (2 uur en 16 minuten geleden) @ Adelbert

Is zeker leuk.
Zoek de verschillen.

Valt ook op dat er geen UHF tuner in zit.
Kennelijk destijds niet nodig in NewZealand.

Zelf heb ik ook een buitenbeentje staan X26K201-09 uit week 48-1973
Wel al VCR en mist nodige knop Luidspreker en de Kleur schakelaar.
Heeft dan wel weer aparte hoge tonen luidsprekertje.

[image]
[image]
[image]


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum