Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... (Algemeen)
Leuk om te zien ![]()
Aan de 12NC's die beginnen met 3122 en 8222 kun je zien dat een groot deel van het ontwerp letterlijk overgenomen is van de in Nederland ontwikkelde versie.
Het belangrijkste verschil is de voeding. Je kunt aan de foto al zien dat hij een klein beetje anders is... Maar hoe anders: hij is netgescheiden! Dit was in Australië en Nieuw Zeeland kennelijk een eis.
Complete draad:
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Adelbert,
23-06-2026, 08:30
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... - Maarten Bakker, 23-06-2026, 20:35
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Maurice,
23-06-2026, 20:44
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... - soundman2, 23-06-2026, 21:39