Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... (Algemeen)

door soundman2 ⌂ @, Wouw, 23-06-2026, 21:39 (1 uur en 23 minuten geleden) @ Maurice

Het opgenomen vermogen is ook (nog) niet gering.
Ik weet dat Siemns (Blaupunkt) in die tijd als toestellen had, die ruim onder 100 Watt stroomverbruik zaten.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum