Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... (Algemeen)
Het opgenomen vermogen is ook (nog) niet gering.
Ik weet dat Siemns (Blaupunkt) in die tijd als toestellen had, die ruim onder 100 Watt stroomverbruik zaten.
Complete draad:
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Adelbert,
23-06-2026, 08:30
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:35
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... - Maurice, 23-06-2026, 22:17
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Maurice,
23-06-2026, 20:44
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... - soundman2, 23-06-2026, 21:39
- Philips K-9 in New Zealand - een beetje anders... -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:35