al gevonden GEZOCHT -20 aansluiting (Algemeen)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 27-04-2021, 13:08 (1067 dagen geleden) @ duikkie
Gewijzigd door Forumbeheer, 27-04-2021, 13:11

Als je doorgaat met de reparatiepoging (zie ook mijn vraag die ik op persoonlijke titel stelde), nu Cornelisjan kennelijk is afgehaakt, zou je op zijn minst een poging willen doen om iets overzichtelijker te posten? Het is steeds veel werk voor de meelezer om te zien wat je laatste stap en stand van zaken is en welke aanpak/adviezen je op dat moment volgt. En bij te houden welke helft van de adviezen je niet of anders uitvoert - om te voorkomen dat meelezers de verkeerde conclusies uit je resultaten trekken.

Ik vind het lastig om me in je workflow te verplaatsen, dus als mijn tip voor jou niet werkt, probeer het gerust op een andere manier... Maar als je 4 berichten kort achterelkaar plaatst kun je dat naar mijn idee makkelijk in 2 of 3 berichten bundelen als je je volgende stap doet en documenteert voordat je op "verzenden" klikt.

Aan de ene kant is dit uit de hand lopen van de overzichtelijkheid een nadeel van een 'threaded' forum zoals dit, aan de andere kant kun je het ook gebruiken als een hulpmiddel om structuur in je posts te brengeen.

Als ik niet te druk bezig ben vanmiddag zal ik ook even kijken of ik inhoudelijk (op persoonlijke titel) nog iets kan bijdragen.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum