Ten Big Audio Lies (Algemeen)

door Tonmeister Henk † @, Leeuwarden, 12-02-2014, 13:36 (3727 dagen geleden) @ soundman2

Met die peperdure installatis bedoel je blijkbaar PA materiaal . Deze vergelijking loopt dus compleet mank . Dit materiaal heeft toch een iets ander doel dan een huiskamer installatie !
Als je behoort de harde anti High End dan heb je toch wat gemist . Er wordt inderdaad zoals ik ook schreef een hoop zinloos gezwam verkocht , maar dat wil niet zeggen dat er geen verschil in kabels zou zijn , zelfs digitale coax kabels kunnen een ander beeld geven . Het heeft wat de interlinks betreft ongetwijfeld voor een deel met de kabelcapaciteit te maken , als ik hier twee korte stukjes (30cm) van een doorgaans prima presterende kabel gebruik dan verlies ik een enorm stuk aan detaillering , dat geeft te denken . En het hoeft niet altijd peperduur te wezen , mijn speakers zijn verbonden met 4 in elkaar getwiste UTP cat 6 kabels , gaat onwaarschijnlijk goed ! Je kunt het hier wat mij betreft een keer uitgebreid komen beluisteren en pas dan je conclusies trekken , als je gehoor tenminste door die peperdure blaasinstallaties nog niet verpest is ....

Groet , Henk

--
Nuntius Transmittendus !


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum