Kennis over Field Effect (Toestel of techniek)

door SCTS01, 15-12-2012, 14:49 (4160 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Hallo Ed,

Zo geheim is het ook niet hoor ! En het gaat iets verder dan plakbandjes. Maar ik kan me je sceptische houding goed voorstellen. Ik pretendeer geen nieuwe dingen te doen en misschien ook wel. Zie www.A3Ple.eu waarbij ik probeer met een aantal partners binnen de EU electronica te drukken op papier en hierbij is oa de uitdaging om oa transistoren op papier te maken. BV als OFET.
De foto die ik stuurde bestaat dus uit een gedrukte weerstand en electrodes. Deel van dit materiaal vertoont interessante eigenschappen zoals een sterk dalende weerstand bij verhoogde temperatuur.
Deze eigenschap zie ik bij toeval want het is niet eens de bedoeling nu aan de Transistor te werken.
Maar wel interessant en voor mij onduidelijk.

Dus bijt ik me erin. Want dat is mijn karakter.

Ik zal mij de nodige kennis meester maken en heb denk ik veel aan je "handreikingen".
Ik nodig je van harte uit eens langs te komen in IJsselstein. Als je wilt.
Voor mijn bedrijf zie : www.LabelTech.nl

En dit forum leek mij nou bij uitstek geschikt voor dergelijke vragen. Ik ontmoet namelijk binnen de bestaande kenniscentra een nog grotere sceptische houding dan de jouwe. Maar daarom valt het ook onder innovatie.

In elk geval dank je voor de moeite tot nu toe. En nogmaals van harte welkom met kritiek, raad, daad en bezoek.

Groeten,

Peter


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum