Kennis over Field Effect (Toestel of techniek)

door SCTS01, 16-12-2012, 16:40 (4159 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Hallo Ed,

Jammer, jammer want ik waardeer je reacties. Vanuit je professionele attitude is het ook niet goed om met prutsers om te willen gaan. Mijn, door jouw gediskwalificeerde en veronderstelde onkunde berust op een veronderstelling, een vooroordeel, maar ik hoef mij hiervoor niet verder te verontschuldigen. Wel betreur ik het dat je in de vermeende onkunde van anderen juist reden ziet af te haken.

Niemand hoeft zich in het leven te bewijzen. Jij niet naar mij en ik niet naar jou.
Ik hoop niet dat jij op dit forum een opinion-leader bent want dan kan ik zo zonder reacties, en dood gezwegen, alles weer alleen doen. En dat is best lastig gepruts, zoals je terecht constateert.

Verder vind ik het ook jammer dat je niet op mijn open uitnodiging in gaat om eens persoonlijk te kijken bij het gepruts van een leek. Buiten het feit dat je van elk ander kunt leren is het ook zo dat ik graag tijd maak om je laten zien waar het over gaat en wat de bedoeling is.

Zeist, geloof ik te zien, is niet meer dan 15 minuten van IJsselstein, en in geval van.... haal ik je ook nog op. E als het klikt breng ik je ook nog terug. zo niet dan ga je maar lopen. :-D , haha grapje. zo ben ik niet ! De uitnodiging stond en staat nog.geldt overigens ook voor ieder ander die interesse heeft in mijn bedoelingen zelfs als ie denkt er hoog boven verheven te zijn ;-).


Op deze Zondag roep ik dan maar dat niemand verheven is boven een ander en wij, althans bij mij in het bedrijf, ėėn zijn door verscheidenheid.

Mocht ik niets meer van je horen bedank ik je oprecht voor je woorden en zal ik je advies oprecht missen.

Met vriendelijke groeten,

Peter van Leeuwen

IJsselstein


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum