Gloeivoeding haalt de capaciteit WEL! (Algemeen)

door buizengek @, 30-06-2024, 15:09 (69 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Beste Allemaal

Even een tijdje stil rond dit topic
Ik heb nog allerlei dingen uitgeprobeerd, ook Piet hartelijk dank voor uw hulp:)

Heel raar, maar ik heb zelfs de hele voeding opnieuw gebouwd enz
Echter zodra ik een el 84 ( ik heb er al verschillende geprobeerd) werkt deze voeding niet
Echt raar

De tip met de extra hoog vermogen weerstand geprobeerd enz

Ik heb zelfs de LM317T vervangen door 3 stuks LM338T, het rare is dan brand de derde in de rij door ??

Heb ook nog gedacht misschien C2 sluiting had, daar heb ik 2 stuks 4700 uf paralell in plaats gezet, echter ook zonder resultaat.

Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen vertrouwen meer in deze schakeling,

Het is eigenlijk best een simpele schakeling, snap niet dat het niet werkt, ben helaas niet zo technisch onderlegd om dit op te lossen

Ik voel ook wel iets om er een powertor achter te zetten , heb die 2n3055 nu hier, en LM338 zowel to3 als ook to220

Dus zijn er nog wel opties

Misschien heeft die koppeling met de tweede voeding er iets mee te maken, die gebruikt hij om die 60 volt te krijgen , om de I voeding met 100, 150 en 300 ma te voeden

Ik heb ook al gedacht staat D1 ( die 1N5402 onder R5 tussen U en C3) niet verkeerd om?

Ik hoop een goede oplossing te vinden, deze zijn moij helaas niet gelukt, ondanks jullie geweldige hulp, waarvoor mijn grote dank :)

m.v.g Marcel


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum